Autobedrijf Noteboom maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Autobedrijf Noteboom gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst. Uw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op akkoord te drukken, gaat u hiermee akkoord. Klik hier voor meer informatie
Een lekke band, een lampje laten branden met een lege accu als gevolg of per ongeluk de verkeerde brandstof getankt? Het kan iedereen gebeuren. Op een nieuwe auto krijgt u gratis hulp bij pech onderweg, 24 uur per dag, 7 dagen per week en waar dan ook in Europa. Voorwaarde is dat u uw auto volgens fabrieksvoorschrift laat onderhouden bij de dealer. Voor u is hierdoor een lidmaatschap van bijvoorbeeld de Wegenwacht of Route Mobiel overbodig. Zolang de auto elk jaar trouw de onderhoudsbeurten ontvangt bij de dealer zal de mobiliteitservice elk jaar verlengd worden.
Om u zo snel mogelijk weer op weg te helpen, komen wij zo spoedig mogelijk naar u toe. Mocht het probleem niet ter plekke opgelost kunnen worden, dan wordt de auto naar de dichtstbijzijnde dealer gebracht. Indien het euvel niet diezelfde dag verholpen kan worden, kunt u kiezen voor vervangend vervoer, een hotelaccommodatie of vervoer naar huis of naar de eindbestemming. De mobiliteitsservice neemt alle zorgen uit handen, regelt én betaalt. Indien nodig zal ook repatriëring van de auto of het versturen van onderdelen geregeld en vergoed worden.
Heeft u een vraag of opmerking? Wij helpen u graag verder.
Tel: 010 – 2923434